DE LUXE ptisk a výroba plastové karty
odkazy

Obsah

1. Diskontní systémy.
2. Diskontní plastové karty.
3. Organizace diskontního systému.
4. Jak přilákat zákazníky?
5. Kumulativní programy jako způsob udržení motivace k nákupům.
6. Bonusové systémy stimulace spotřebitele.
7. Zavádění.

8. Slevy.

Výše slevy je otázkou obzvláště individuální. Je však možné vybrat několik způsobů poskytnutí slev držiteli diskontní plastové karty, které jsou v současné době rozšířeny na trhu.

Mnohé společnosti nabízejí svým klientům místo jedné plastové karty několik druhů plastových karet, přitom každý z nich má celou řadu odlišností. Tak například celkem populární je dělení plastových karet na "stříbrné", "zlaté", "platinové", "briliantové".

První z nich je v tomto případě mnohem levnější, než druhá, třetí a čtvrtá (při bezplatném rozšiřování se plastová karta vydává za nákup méně drahého zboží/služby), avšak hodnota slev, se kterými může její držitel počítat, je nižší než u více privilegovaných plastových karet.

Samotná sleva může být pevně fixovaná, částečně fixovaná nebo "volná".

V prvním případě její držitel může v libovolné situaci počítat s hodnotou slevy deklarované v plastové kartě. Nezávisle na druhu kupovaného zboží a hodnoty nákupu držitel stabilně šetří, například 10 % z celkové ceny.

Varianta s částečně fixovanou slevou předpokládá změnu její sazby v závislosti na druhu zboží či hodnoty nákupu. Například na jeden druh zboží může být stanovena sleva 5 %, na jiný druh 10 % a na třetí druh 15 %. Pokud se jedná o hodnotu nákupu, tak předpokládejme, že při výši nákupu 200 korun je poskytnuta sleva 0,5 %, ale při výši nákupu 1000 korun již 5 % sleva, atd.

Pokud se týče "volné" slevy, tak to v praxi vypadá následovně: obchod pokaždé jednostranně mění výši slev a řídí se přitom vlastním úsudkem o efektivnosti prodeje.

Na výši slevy může mít v tomto případě vliv změna poptávky, objevení se nového zboží, nadcházející svátky atd.

Přitom princip poskytnutí slevy může být rovněž různý: stanovuje se konkrétní výše slevy na konkrétní druh zboží a uplatňuje se narůstající způsob (s každým novým nákupem se zvyšuje procento celkové slevy), sleva se uplatní až po docílení určité hodnoty nákupu.

9. Za věrnost se platí!

MENU

Úvod Plastové karty Magnet na lednice Magnety-suvenýry Rámečky na fotografie Magnetické kalendáře Rady pro zákazníky Diskontní systémy Cena Neplatiči Kontakt

Domluvte si s námi svou cenu! Už mate cenu od konkurence? Pozor! Někteří výrobci totiž jakoby "omylem" zapomínají na některé položky a přestože je jejich cena na první pohled nižší, nakonec vám naúčtují mnohem více. Když nám ji přepošlete na info@nej-plastove-karty.cz tak pokusíme se nabídnout lepší cenu nebo podmínky.

Veškeré práva vyhrazena
Publikování nebo šíření jakéhokoli obsahu serveru bez předchozího písemného souhlasu je zakázáno.
TOPlist CZIN.eu @ napište nám  ®webdesign 101web.eu  ©  2007-09 PLASTOVÉ KARTY