DE LUXE ptisk a výroba plastové karty
odkazy

Obsah

1. Diskontní systémy.
2. Diskontní plastové karty.
3. Organizace diskontního systému.

4. Jak přilákat zákazníky?

Každý obchod vypracovává svůj vlastní program udržení zákazníků za pomoci diskontních plastových karet. Tyto mohou být rozděleny na několik druhů.

Ty nejjednodušší jsou založeny na principu "nakup zboží na určitou částku a získej plastovou kartu s fixní slevou".

Jinou variantou je: diskontní plastovou kartu si spotřebitel musí koupit. Tak například 10 % roční sleva stojí 4.000,-Kč a pololetní 2.000,-Kč.

Ve složitějších programech výše slevy je přímo úměrná nákupní aktivitě, proto jsou nazývány kumulativními.

Například při nákupu v hodnotě 5.000,-Kč, klient získává plastovou kartu opravňující k 5 % slevě. Po dosažení hodnoty nákupu 10.000,-Kč bude mít u každého nákupu slevu již 6 % atd., až do té doby, než docílí nejvyšší slevu 10 % (k tomu je třeba, aby hodnota jeho nákupů překročila částku 50.000,-Kč).

Existují však i jiné metody diskontních programů, například je možné uplatnit 12-ti stupňovou výši slev, kde jednotlivé stupně nejsou závislé na výši nákupů, ale na tom, jak často kupující uskutečňuje nákupy. Podmínkou přechodu na další úroveň slevy je: uskutečnit za dva měsíce více než 10 nákupů (třeba i malých).

Protože převedení na novou hladinu slev je možné vždy až po dvou měsících, tak dosáhnout nejvyšší stupeň slevy (7,8 %) loajální kupující může za dva roky, pokud to ovšem nevzdá.

Kromě vydávání vlastních plastových karet se mnohé obchody podílejí na vzájemných diskontních programech, kdy karta vydaná jednou organizací dává možnost získávat slevy i v druhé. Tyto plastové karty jiných firem jsou zpravidla využívány pro získání nových zákazníků.

Existují taktéž i tzv. co-brand programy, které rozpracovávají prodejní firmy spolu s bankou. Banka vydává platební plastovou kartu, kterou je možné použít rovněž k získání slevy v té společnosti, která se podílela spolu s bankou na jejím vydání.

5. Kumulativní programy jako způsob udržení motivace k nákupům.
6. Bonusové systémy stimulace spotřebitele.
7. Zavádění.
8. Slevy.
9. Za věrnost se platí!

MENU

Úvod Plastové karty Magnet na lednice Magnety-suvenýry Rámečky na fotografie Magnetické kalendáře Rady pro zákazníky Diskontní systémy Cena Neplatiči Kontakt

Domluvte si s námi svou cenu! Už mate cenu od konkurence? Pozor! Někteří výrobci totiž jakoby "omylem" zapomínají na některé položky a přestože je jejich cena na první pohled nižší, nakonec vám naúčtují mnohem více. Když nám ji přepošlete na info@nej-plastove-karty.cz tak pokusíme se nabídnout lepší cenu nebo podmínky.

Veškeré práva vyhrazena
Publikování nebo šíření jakéhokoli obsahu serveru bez předchozího písemného souhlasu je zakázáno.
TOPlist CZIN.eu @ napište nám  ®webdesign 101web.eu  ©  2007-09 PLASTOVÉ KARTY