DE LUXE ptisk a výroba plastové karty
odkazy

Obsah

1. Laminované kartónové, nebo plastové karty?
2. Lakované, nebo laminované plastové karty?
3. Design plastových karet.
4. Reliéfní tisk plastových karet.
5. Personalizace. Chcete osobní plastové karty?
6. Co je lepší: magnetický proužek, nebo čárový kód?
7. Autonomní práce s kartami (snímače a záznamníky).
8. Barevnost při tištění plastových karet.
9. Cena plastových karet.

10.Užitečné rady.

Cena plastových karet je velmi závislá na počtu výtisků. Čím více jich objednáte, tím jsou levnější. Cena téže plastové karty při tisku 5000 kusů může být několika násobně nižší, než při tisku 100 kusů. Pokud víte, že za několik měsíců budete muset zakázku zopakovat, pak zvažte možnost zadat obě zakázky najednou. Úspory mohou být významné.

Potřebujete-li 4000 plastových karet, zeptejte se na cenu i pro 5000 kusů. Je možné, že tisíc kusů plastových karet navíc Vás nebude stát téměř nic. Potřebujete li 800-900 plastových karet, zjistěte cenu pro 1000 plastových karet. Potřebujete-li 400 kusů, zeptejte se na 500 kusů.

Reliéfní tisk plastových karet.

Co že to je reliéfní tisk? Určitě jste viděli bankovní či jiné plastové karty s vypouklými nadpisy a čísly. Provedení takových nápisů na plastových kartách se nazývá reliéfním tiskem. Proč se na plastových kartách provádí ? - je to hezké a prestižní. Reliéfní tisk na plastových kartách vypadá přitažlivější a solidnější (obzvláště pokud je reliéfní text zabarven zlatem, nebo stříbrem). Je to také ochrana svého druhu. Plastové karty s reliéfním tiskem je složitější padělat. Použití karet s reliéfním tiskem umožňuje organizovat jednoduchou evidenci slev a kontrolu personálu aniž by bylo třeba nakoupit drahé zařízení a programové vybavení. Pomocí snímače prodavač (pokladní) načte plastovou kartu na speciální mnohovrstevní samokopírující blance (slip). Vedoucí má možnost prověřit správnost poskytnutí slevy a analyzovat efektivnost používání plastových karet.

Co je možné tisknout reliéfním tiskem?

Reliéfní tisk se provádí s pomocí speciálních strojů - tiskáren reliéfního tisku (embosérů). Tato zařízení jsou vybavena standardním souborem symbolů. Zpravidla jsou to písmena latinské o velikosti 3 mm a čísla dvou velikostí (3 a 5 mm). Rozměry symbolů a druh písmen nelze změnit. Rovněž nelze reliéfním tiskem vytisknout logo firmy a nelze ani vytisknout žádný grafický prvek či symbol (znak), který není ve výbavě tohoto stroje, např. místo znaku "Ne" tiskne písmeno "N".

Při navrhování designu plastových pro následný reliéfní tisk je nutné mít v patrnosti:

Doplňující informace o reliéfním tisku na plastových kartách:

Nejčastěji se vylisovaný text barví zlatem, stříbrem, nebo černou barvou. Méně často to bývají jiné barvy (např. modrá a bílá) a ty se také hůře nanáší.

Reliéfní tisk je možné vůbec nebarvit. Někdy to vypadá velmi výrazně. Ale na některých plastových kartách to vypadá jako "odbyté" ( všechno záleží na způsobu tisku, množství barev na plastové kartě atp.). Libovolná barva se z vylisovaného tisku postupně stírá. Bohužel, je to nevyhnutné (vypouklé části plastové karty nejsou ničím chráněné a jsou nejvíce vystaveny otěru o jiné předměty). Některé plastové karty vůbec nelze opatřit reliéfním tiskem a ani barvou. Je to spojeno s použitým plastem a způsobem tisku. Například někdy bývají problémy s tenkými plastovými kartami a lakovanými kartami.

Nejlepší variantou je objednat tisk a reliéfní tisk plastových karet v jednom místě. V tomto případě jakékoliv vzniklé problémy se Vás netýkají. Často vzniká následující situace. Plastové karty chceme mít jmenovité, ale noví klienti přicházejí postupně a tak jak přicházejí je třeba plastové karty opatřit reliéfním tiskem. Přitom provést toto u několika plastových karet je mnohem dražší než u velkého objemu tisku najednou. Je to dané tím, že pro každý tisk je třeba nastavit zařízení (je to stejné pro 5 nebo 50000 plastových karet), ztráty času má mistr a někdy i zařízení. Ne vždy je výrobce schopen provést reliéfní tisk ihned (zařízení bývá značně vytížené). Pro plastové karty musí někdo dojít. Takže tento proces bývá poměrně zdlouhavý, nepohodlný a zvyšuje cenu plastové karty. Jaké varianty možností jsou k dispozici ?

  1. Koupit si zařízení a provádět reliéfní tisk plastových karet sami. Je to pohodlné (klient obdrží plastovou kartu se svým jménem za několik minut). Je to ale drahé.
  2. Zříci se reliéfního tisku a ponechat pouze čísla a pro evidenci zavést základnu údajů, ve které je třeba přiřadit každému číslu plastové karty jméno jejího držitele. Nevypadá to tak honosně, ale proto je možné plastové karty vydávat ihned a navíc uspořit finance (opatřit reliéfním tiskem veškerý objem plastových karet je levnější).
  3. Jména na plastových kartách je možné vytisknout jednoduše, bez reliéfního tisku. Je to levnější a rychlejší.

MENU

Úvod Plastové karty Magnet na lednice Magnety-suvenýry Rámečky na fotografie Magnetické kalendáře Rady pro zákazníky Diskontní systémy Cena Neplatiči Kontakt

Domluvte si s námi svou cenu! Už mate cenu od konkurence? Pozor! Někteří výrobci totiž jakoby "omylem" zapomínají na některé položky a přestože je jejich cena na první pohled nižší, nakonec vám naúčtují mnohem více. Když nám ji přepošlete na info@nej-plastove-karty.cz tak pokusíme se nabídnout lepší cenu nebo podmínky.

Veškeré práva vyhrazena
Publikování nebo šíření jakéhokoli obsahu serveru bez předchozího písemného souhlasu je zakázáno.
TOPlist CZIN.eu @ napište nám  ®webdesign 101web.eu  ©  2007-09 PLASTOVÉ KARTY